خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان خبرداد؛

نازل های سوخت فارس زیر ذره بین استاندارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۵۸

مدیر کل استاندارد فارس گفت: در 11 ماه گذشته نازل‌های سوخت استان بیش از 5200 بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته و تا پایان سال این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی رزمجو افزود: طی بازدید و بازرسی بعمل آمده از نازل های سوخت استان مشخص شد که نازل ها ی استان از استاندارد لازم برخوردار بوده و مشکلی دراین خصوص وجود ندارد. 

مدیر کل استاندارد فارس ادامه داد:  شرکت های دارای مجوزکالیبراسیون از اداره کل استانداردبا هماهنگی اداره کل و شرکت پالایش و پخش فرآورده های  نفتی استان بصورت اتفاقی از وضعیت نازل های سوخت استان بازرسی و آنها را مورد آزمون قرار می‌دهند. 

وی گفت: ازحدود 3200  جایگاه عرضه سوخت استان تا پایان سال مرتبا بازرسی انجام خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام و تا رفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می‌شود. 

رزمجو افزود:  شهروندان در صورتیکه از جایگاه های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی را مشاهده نمایند موارد را به اداره کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا ازطریق تماس تلفنی باشماره 1517 اعلام کنند و مطمئن باشند در کمترین زمان ممکن جایگاه مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می گیرد. 

وی به مصرف کنندگان اطمینان دادند که هرچند تاکنون تخلفی مشاهده نشده لیکن این نظارت ها با شدت بیشتر ادامه خواهد داشت و در صوت هرگونه تخلف برخورد مناسب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز