خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه پیام نور فارس خبر داد؛

شیراز میزبان اختتامیه جشنواره قرآنی دانشگاه پیام‌نور کشور می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۳۱

رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس از برگزاری اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان این دانشگاه به میزبانی استان فارس در نیمه اسفند جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن جاجرمی زاده با بیان اینکه در جشنواره امسال در بخش های آوایی، معارفی، پژوهشی، فن آوری و رسانه، هنری، ادبی، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و نوآوری قرآنی دریافت آثار و برگزاری مسابقات در دستور کار قرار گرفت افزود: بالغ بر ۶ هزار دانشجو از سراسر کشور در سامانه جشنواره بیست و هفتم ثبت نام کردند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسابقه کتبی در بخش‌های معارف، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت برخط با حضور ۲ هزار دانشجوی متقاضی برگزار شده است و نفرات برتر انتخاب شده اند یادآور شد: آثار ثبت شده دانشجویان در بخش‌های غیرآوایی از جمله بخشهای هنری، ادبی،پژوهشی، تولید نرم افزار و چند رسانه ای نیز به بخش داوری راه یافته است.

جاجرمی زاده اظهار داشت: مرحله مقدماتی بخش آوایی شامل قرائت به روش تحقیق و ترتیل، حفظ ۵ جزء،۱۰ جزء، ۲۰ جزء، و حفظ کل قرآن کریم، اذان، همخوانی و تواشیح، مداحی و دعا خوانی در مراکز و واحدها و مرحله استان‌ها برگزار شده و در روز چهارشنبه ۲ اسفند مرحله کشوری آوایی به صورت برخط برگزار و برگزیدگان جهت مرحله نهایی در روزهای ۱۵ تا ۱۷ اسفند به صورت حضوری در شیراز مسابقه خواهند داد.

وی گفت: مراسم اختتامیه ۱۷ اسفند با حضور مسئولین کشوری و استانی به میزبانی شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و تجلیل از برگزیدگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز