خبرگزاری کار ایران

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲ مدرسه در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۱۸

فرماندار مشهد گفت: براساس قولی که به مردم دادیم، در طرح سه شنبه‌های امید هر هفته یک مدرسه و هر ۱۵ روز یک مرکز درمانی افتتاح می‌کنیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، هنرستان حرفه ای ۶ کلاسه "دکتر کاظمی آشتیانی" به همت بنیاد علوی با اعتباری بالغ بر۶۰ میلیارد ریال و با زیر بنای ۴۵۰متر در جاده سیمان، انتهای کشمیری ۶۷ افتتاح شد.

علاوه بر این امروز خیران با تامین ۹۰ میلیارد ریال عملیات احداث دبیرستان ۶کلاسه یا زیر بنای ۴۵۰متر در محله خواجه ربیع روستای "زیرکن" را نیز آغاز کردند.

فرماندار مشهد در این آیین گفت: براساس قولی که به مردم دادیم، در طرح سه شنبه‌های امید هر هفته یک مدرسه و هر ۱۵ روز یک مرکز درمانی افتتاح می‌کنیم ، امروز نیز یک هنرستان در منطقه کشمیری افتتاح شد که دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم از آن بهره مند می‌شوند و در کنار تحصیل حرفه هم می‌آموزند.

محسن داوری تاکید کرد: افتخار می‌کنیم مردمی داریم که با دیانتشان همواره خود را ثابت کردند و حالا این ما هستیم که باید تعهد خود را به مردم ثابت کنیم و این درحالی است که یک مشکل اساسی در شهرستان مشهد، همه را رنج می‌داد. همه مردم دوست داشتند فرزندانی که در جوار امام رضا (ع) هستند، باسواد باشند و در جامعه موثر واقع شوند، امروز باسوادی فقط خواندن و نوشتن نیست و در این دوره به افراد حرفه‌ای نیاز داریم و این مهم اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه مراکز تولید حرفه را ایجاد و توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: از مردم درخواست دارم به میدان بیایند و حضور مستمر داشته باشند. همین حضور مردم می‌تواند انگیزه ایجاد کند تا این مدرسه زودتر ساخته و توسعه داده شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز