خبرگزاری کار ایران

پیش بینی اسکان شبانه برای ۴ هزار و ۷۵۰ مسافر نوروزی در سبزوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۵۹۳

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر سبزوار از پیش بینی اسکان شبانه برای ۴۷۵۰ مسافر نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسنعلی حبیب‌پور با اعلام این خبر افزود: ۴۲ مدرسه، ۳ اقامتگاه بومگردی، ۳ هتل، یک مهمان پذیر و بقاع متبرکه و امامزادگان، آماده اسکان مسافران نوروزی در سبزوار هستند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سبزوار ادامه داد: در امامزاده شعیب اسکان ۱۵۰ نفر و در دیگر اماکن اسکان ۴۶۰۰ نفر شب اقامت، پیش بینی شده است، هم‌چنین ۲ خانه تاریخی بازگشایی شدند که برای بازدید عموم هماهنگی لازم با شهرداری و انجمن سفیران گردشگری انجام شده است.

حبیب‌پور تصریح کرد: امسال برای نخستین بار، جشن نوروزگاه در آرامگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود و همچنین مراسم آیینی در میدان کارگر در مقابل این آرامگاه نیز، اجرا می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر سبزوار اظهار کرد: دستگاه‌های خدمات رسانی به زائران و گردشگران سبزوار برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، آماده‌باش هستند و برای پیشگیری از تصادفات جاده‌ای، ۳ ایستگاه با محوریت پلیس راهور در ۳ منطقه، مستقر شده‌اند.

حبیب‌پور افزود: سعی شده جاذبه‌های گردشگری سبزوار در حوزه‌های مختلف طبیعی، مذهبی و تاریخی، برای استقبال از مسافران آمادگی کامل داشته باشند.

او تاکید کرد: نظارت‌ها بر کلیه تأسیسات گردشگری، جاده‌ای، صنوف و... طی نوروز، تشدید شده و امیدواریم این میزبانی به شایسته‌ترین نحو ممکن محققق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز