خبرگزاری کار ایران

در هفته جاری انجام شد؛

رئیس کل دادگستری استان البرز به مشکلات حقوقی و قضایی 27 نفر از مراجعان رسیدگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۵۱۹

در دیدار مردمی هفته جاری مدیران قضایی البرز، رئیس کل دادگستری استان به 27 درخواست و سایر مدیران به 823 درخواست رسیدگی کردند.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین فاضلی هریکندی در دیدار مردمی در هفته جاری، میزبان مراجعه کنندگان به حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز بود و به درخواست‌های حقوقی و قضایی 27 نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان البرز در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه برنامه دیدارهای مردمی وی و مسئولان قضایی استان در روزهای سه شنبه هر هفته به صورت منظم برگزار می‌شود تصریح کرد: برای درخواست دیدار با مدیران قضایی استان مراجعان می‌توانند به دفتر مدیریت این مجموعه‌ها در تمام حوزه‌های قضایی استان مراجعه کنند؛ البته در صدد هستیم سامانه‌ای بدین منظور طراحی کنیم تا درخواست‌ها و اختصاص اوقات به صورت سیستمی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در دیدار مردمی روز جاری عمده درخواست‌ها با موضوعات حقوقی بوده است اضافه کرد: درخواست‌های مرتبط با اختلافات ملکی و الزام به تنظیم سند رسمی، دقت در رسیدگی، توقف اجرای حکم، اعسار و تقسیط محکومیت مالی، دعاوی مرتبط با چک و حل مشکلات واحدهای تولیدی و تقاضا برای رفع مشکل سند یکی از مساجد کرج از جمله مباحث مطروحه توسط مراجعان بود.

30 پرونده مختلف بین یک زوج

یکی از مراجعان خانمی بود که به واسطه اختلاف با همسر خود بیش از 30 پرونده مفتوحه و نیز منجر به رای در محاکم استان علیه یکدیگر داشتند که عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز، یکی از مشکلات مربوط به اختلافات خانوادگی را طرح دعاوی متعدد با عناوین مختلف بیان کرد و گفت: ورود این حجم از پرونده‌ها به سبب اختلافات زوجین، در عمل تعدادی از شعب را درگیر دعاوی غیرضرور می‌کند که حل آن نیازمند سیاست گذاری‌ در سطح کلان است.

در دیدار مردمی رئیس کل و مدیران قضایی استان البرز در هفته جاری مجموعا به 850 درخواست حقوقی و قضایی مردم رسیدگی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز