خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رشد اقتصادی استان قزوین بهبود پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۳۲۰

استاندار قزوین گفت: شرایط اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری استان رو به بهبود است و رشد اقتصادی استان بعد از مدت‌ها وقفه بهتر شده است و امیدواریم در بهبود وضعیت درآمد خانوارها موثر باشد.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جمع مردم شهر الوند گفت: دولت به تمامی وعده‌های خود پایبند است و برای احقاق حقوق ملت شبانه روز تلاش می‌کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه البته در این مسیر سختی‌های متعددی وجود دارد، عنوان کرد: دشمن به دلیل آرمان‌ها و اندیشه‌های مردم عزیز ایران، دنبال ضربه زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی است و همین موضوع دشواری‌هایی را در مسیر خدمت‌رسانی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: البته ایران به‌رغم تمامی مشکلات با تدابیر اتخاذ شده دست برتر را در اتفاقات پیرامونی دارد و شرایط به گونه‌ای است که در معادلات اوضاع به نفع جریان مقاومت است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اظهار کرد: در نظامات بین‌المللی، سیاست دولت حفظ عزت و اقتدار ملت ایران و توجه به تعریف منافع مشترک کشورها است و در این مسیر هم با حمایت مردم دستاوردهای زیادی را کسب کرده است.

اعلایی اضافه کرد: دولت در داخل کشور به دنبال ثبات اقتصادی است، موضوعی که در استان هم به دنبال تحقق آن هستیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت با سلامت، صداقت و بستن راه‌های ناسلامت و فسادزا منافع مردم را دنبال می‌کند و به زودی شاهد شرایط بهتری خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز