خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان صمت استان:

بیش از 24 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی آبیک مشغول به کار هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۸۱

سرپرست سازمان صمت استان قزوین گفت: در شهرستان آبیک ۵۰۳ واحد دارای پروانه بهره‌برداری است که با سرمایه گذاری حدود ۸ هزار میلیارد تومان زمینه اشتغال 24 هزار و 600 نفر فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، محسن رستمی در نشست تخصصی انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تجهیزات برق و الکترونیک استان قزوین که در واحد صنعتی صنایع چوبی و بازرگانی ای پی دبیلو ایرانیان برگزار شد، گفت: در راستای تحقق شعار سال از همه ظرفیت‌ها و امکانات خود استفاده خواهیم کرد تا موانع تولید برطرف شود.

سرپرست سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: با تعامل و رویکرد خوبی که در میان مدیران استان وجود دارد و تاکید و حمایت جدی استاندار تلاش می‌کنیم روند تولید در استان تسهیل و تسریع شود.

وی یادآورشد: شهرک کاسپین از مناطق صنعتی خوب استان قزوین است و تلاش می‌کنیم با تامین زیرساخت‌ها روند تولید تسهیل شود.

این مسئول ادامه داد: تعداد واحدهای مستقر در کاسپین آبیک که به بهر‌برداری رسیده‌اند ۲۳۴ واحد با سرمایه گذاری حدود ۳ هزار میلیارد تومان است که با فعالیت آن‌ها زمینه اشتغال بیش از ۱۱ هزار نفر فراهم شده است.

رستمی گفت: همچنین برای ۱۶۲ طرح صنعتی زمین تخصیص داده شده و  ۱۷ طرح در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز