خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

رسیدن به صادرات میلیارد دلاری از اهداف صنعتی قزوین است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۸۹

استاندار قزوین گفت: افقی را هدف‌گذاری کرده‌ایم که به صادرات میلیارد دلاری برسیم که تاکنون حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آن محقق شده است و برای ارتقای صادرات روی صنعت شیشه هم حساب باز کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مراسم بهره‌برداری از خط تولید شیشه سولار در قزوین، صبح امروز در کارخانه شیشه برگزار شد.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم گفت: با همکاری تولیدکنندگان، قزوین در بخش صنعت هم مانند دیگر داشته‌های خود در سطح کشور حرف برای گفتن دارد و به ایجاد درآمد و ارزش افزوده در اقتصاد کمک قابل توجهی می‌کند که بیشتر از سهم جمعیتی استان است.

استاندار قزوین ادامه داد: عمر صنعت در کشور ما طولانی نیست و در قزوین واحدهایی داریم که با فعالیت داشتن در چند دهه پرچمدار هستند.

وی بیان کرد: در استان به همه صنایع و فعالیت‌ها در حوزه تولید توجه داریم و سعی می‌کنیم حمایت کنیم، برخی شاخه‌ها مانند شیشه قزوین مزیت‌های نسبی استان به شمار می‌آیند و یکی از زنجیره‌هایی که در استان مورد توجه قرار می‌گیرد، زنجیره کانی‌های غیرفلزی است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: به دنبال توسعه تولید و اشتغال هستیم و در وضعیت کنونی که شرایط مطلوبی داریم، صادرات برای ما مهمتر است و باید بتوانیم از محل صادرات ارزش افزوده بیشتری فراهم کنیم.

در این مراسم خط تولید شیشه سولار برای اولین بار در کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز