خبرگزاری کار ایران

مجری طرح ساماندهی ویلاها و منازل استیجاری مازندران:

باید از دریای مازندران استفاده بهینه و درآمد زدایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۴۴

دولت باید موانع و چالش های اداری را ازبین ببرد تا سرمایه گذاران داخلی و استانی با رغبت به فعالیت بپردازند.

مجری طرح ساماندهی ویلاها و منازل استیجاری مازندران گردشگری دریایی در استان را ضعیف دانست واظهار داشت: باید از دریای مازندران استفاده بهینه و درآمد زدایی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " هوشنگ مرادی " در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در کشورهای ترکیه و امارات از دریا برای درآمد زدایی استفاده می کنند، افزود: دریای شمال فاقد یک اتوبوس دریایی است و بغیر از آمار غریق سالیانه چیز دیگری ندارد.

وی ادامه داد: گردشگری دریایی می تواند آغاز یک فعالیت جدیدباشد ودر بحثگردشگری اشتغال فراوان و چرخه اقتصادی مفید را بهمراه د اشته باشد.

مرادی به موانع زیادی که سر راه سرمایه گذاران وجود دارد اشاره کرد و افزود: دولت باید موانع و چالش های اداری را ازبین ببرد تا سرمایه گذاران داخلی و استانی با رغبت به فعالیت بپردازند.

مجری طرح ساماندهی ویلاها و منازل استیجاری مازندران با بیان اینکه باید صنعت کشتی سازی تفریحی را در مازندران توسعه داده شود افزود: بدلیل اینکه در استان کشتی تفریحی برای استفاده مسافران وجود ندارد، این اقدام موجب درآمد زدایی و ایجاد اشتغال می شود و تنها برون رفت از بیکاری جوانان استان توسعه صنعت گردشگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز