خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش:

گسترش گلخانه‌ها موجب ارتقای شاخص‌های اقتصادی کشاورزی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۸۳

فتح اللهی خواستار تدابیر و تمهیدات لازم برای افزایش سطح مزارع گلخانه‌ای در شهرستان تالش شد.

فرماندار شهرستان تالش گفت: گسترش تولیدات گلخانه‌ای در غرب گیلان، موجب ارتقای شاخص‌های اقتصادی صنعت کشاورزی می‌شود.

به گزارش ایلنا از تالش، علی فتح اللهی، امروز در جریان بازدید از نهالستان و گلخانه بزرگ اسالم افزود: تولیدات گلخانه‌ای علاوه بر افزایش درآمد کشاورزان موجب افزایش شاخص‌های اقتصادی صنعت کشاورزی می‌شود و این صنعت را به سوددهی می‌رساند.

وی با اعلام حمایت از توسعه کشاورزی و توسعه طرح‌های گلخانه‌ای بیان کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به روستاییان و کشاورزان دارد و با توجه به توجیه اقتصادی و زمینه اشتغال زایی، طرح‌های گلخانه‌ای در منطقه در حمایت مسوولان خواهد بود.

وی خواستار تدابیر و تمهیدات لازم برای افزایش سطح مزارع گلخانه‌ای در شهرستان تالش شد و اضافه کرد: خدمت به صنایع به خصوص صنعت کشاورزی با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی شهرستان موجب کاهش بسیاری از مشکلات از قبیل بیکاری و ناهنجاری اجتماعی منطقه می‌شود.

فرماندار تالش با تقدیر از مسوولان و مدیر نهالستان و گلخانه بزرگ اسالم بیان کرد: تولید مناسب محصولات گلخانه‌ای مورد نیاز با مشخصات مطلوب و به مقدار مناسب می‌تواند شاخص‌های اقتصادی و صنعت کشاورزی را در شهرستان به نحو مطلوبی افزایش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز