خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین عنوان کرد؛

حذف سازه‌های ایستگاه‌های عوارضی قزوین برای کاهش نقاط حادثه‌خیز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۵۴

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: حذف سازه‌های عوارضی در راستای ایمن سازی نقاط حادثه خیز در استان پیگیری شده و مجوز این کار اخذ شد.

به گزارش ایلنا، مهدی رجحانی گفت: بعد از الکترونیکی شدن اخذ عوارض، سازه‌های عوارضی دیگر کارایی خود را از دست داده و به یک نقطه حادثه خیز تبدیل شده‌اند و امکان برخورد خودروها در آن زیاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: رها شدن این سازه‌های فرسوده و مستهلک فضا را نازیبا کرده و خطرساز نیز شده بود.

وی یادآور شد: برچیدن این عوارضی نیاز به اخذ مجوزهای ترافیکی و انتظامی بود که گرفتن آن بیش از یک سال و نیم طول کشید و در کنار آن طراحی‌ها نیز انجام شد تا بهسازی و روسازی مسیر هم انجام شود.

این مسئول بیان کرد: ایجاد رمپ و لوپ‌ها و ایمن سازی و کاهش سرعت سیر نیز باید انجام شود تا محل تردد مناسبی برای خودروها ایجاد شود و این کار در ایستگاه‌های عوارضی شماره‌های یک، دو و سه انجام می‌شود.

رجحانی تصریح کرد: برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز ۱۵۰ طرح کوچک و بزرگ پیش‌بینی شده که مرحله به مرحله اجرا می‌شود که شامل انسداد دسترسی‌های غیرمجاز، حذف سازه‌های عوارضی و اقدام بعدی ایمن سازی دسترسی‌های مجاز به آزادراه خواهد بود و اشکارسازی و ایمن سازی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ایمن سازی دسترسی‌های مجاز در محورهای مواصلاتی استان از برنامه‌های دیگری است که عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز