خبرگزاری کار ایران

در محورهای مواصلاتی استان اردبیل؛

حدود 4 میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز تبت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۷۲۰

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در 4 ماهه گذشته از ثبت حدود 4 میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد.

به گزارش ایلنا، منصور نجف قلیزاده در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور سرچم با بیان اینکه این میزان 10 درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود افزود: سرعت متوسط استان 72 کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده ضمن رعایت سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز دقت کنند.

وی محورهای بران –سه راهی سربند، مشگین شهر-کنگرلو وگرمی-بیله سوار را جزوه محورهای پرتخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد: در 4 ماهه گذشته 145 هزار و 828 تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران-سه راهی سربند،111هزار و293 تخلف در محور مشگین شهر-کنگرلو و 110 هزار و822 تخلف نیز در محور گرمی-بیله سوار ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در مدت یاد شده ثبت بیش از 332 هزار تخلف تردد سبقت غیرمجاز را در مبادی ورودی و خروجی استان یادآور شدو اظهار کرد:در 4 ماهه گذشته 70 هزار و327 تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،37 هزار و216 تخلف در محور اردبیل-سرچم و 32 هزار و214 تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اسالم-خلخال به ثبت رسیده است.

نجف قلیزاده در این مدت از ثبت 10 میلیون و567 هزار و742 تخلف تردد فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان کرد: در 4 ماهه گذشته یک میلیون و339 هزار و545 تخلف در محور آستارا-اردبیل، 879 هزار و985 تخلف در محور اردبیل-آستارا و 709 هزار و415 تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور اردبیل-نیر ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز