خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبر داد؛

افزایش 58 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۴۵

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 58 درصدی داشته است.

به گزارش ایلنا،  کلیم‌الله وثوقی در اولین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها و شورای هماهنگی ترافیک استان در سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه راهداران به صورت شبانه روزی برای پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران حضور مستمر دارند، گفت: در جهت ایمنی سازی محورها عملیات لکه گیری،آراستگی و نظافت جاده ،خط کشی،تهیه و نصب تجهیزات ایمنی،آشکارسازی نقاط پرحادثه، تعمیر و اجرای روشنایی در محورهای پرتردد، آسفالت، شستشوی علائم و نصب بنرهای ایمنی در جاده های استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور طرح نوروزی پویش همراهان سفر ایمن  نیز در 3 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان اردبیل اجرا می شودافزود:این طرح مهم با شعار سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما در کیلومتر ۹۸ محور اردبیل پارس آباد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی سحر و کیلومتر 77 محور اردبیل سرچم مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ارم کوثر و در محوراردبیل-آستارا گردنه حیران تا 15 فروردین ماه در حال اجرا است.

دبیرکمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی، ترغیب رانندگان به توقف وسایل نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی ، ارتقا دانش عمومی جامعه در خصوص ایمنی و فرهنگ درست رانندگی ای و ترغیب مسافران به توقف در مسیر های منتخب را از جمله اهداف اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن عنوان کرد.

وثوقی از آغاز طرح نوروزی راهداری یعنی از 24 اسفند تا 6 فروردین ماه به ثبت753  هزار و 607 تردد در محور های مواصلاتی استان اشاره کردو خاطرنشان شد:نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 58 درصدی تردد را در محورهای مواصلاتی استان شاهد هستیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل از انباشت 56هزار وسیله نقلیه در تاریخ 6 فروردین ماه در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد:بدلیل شرایط مناسب جوی امسال ماندگاری مسافر بیشتر از سال های گذشته است.

وی گفت: باوجود بارش مقطعی هیچگونه توقفی در محورهای استان بوجود نیامد وتمام نیروها و تجهیزات با آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران در جاده ها حضور  دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز