خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

نباید نماینده به شکل فردی در انتصابات ورود پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۲۶

استاندار قزوین گفت: مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد به وزرا در انتصابات تاثیرگذار است و نباید نماینده به شکل فردی در انتصابات ورود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی شامگاه سه شنبه در همایش وحدت و بصیرت که در مسجد امام خمینی قزوین که با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: احزاب و جریانات سیاسی باید عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات را در طول حمایت از نامزدهای انتخاباتی ترویج کنند.

وی با بیان اینکه جریانات وفادار به نظام و رهبری باید در برداشتن این موانع تلاش کنند، افزود: مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد به وزرا در انتصابات تاثیرگذار است و نباید نماینده به شکل فردی در انتصابات ورود پیدا کند.

به گفته اعلایی، دخالت نمایندگان در امور انتصابات عوارض خوبی به دنبال نخواهد داشت و جریانات و گروه‌های سیاسی باید در این حوزه به رفع این پدیده اقدام کنند.

استاندار قزوین به کمیت در مشارکت و کیفیت در انتخابات نیز اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه در استان قزوین برای همه موضوعات مرتبط با رقابت، مشارکت و سلامت در انتخابات برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

اعلایی با بیان اینکه دولت به جریان‌های سیاسی نگاه واحدی دارد، ادامه داد: همه کسانی که برای افزایش میزان مشارکت سیاسی و منویات رهبری در میدان باشند از حمایت دولت برخوردار خواهند بود.

نماینده رئیس دولت در استان قزوین بیان کرد: فضای سیاسی استان قزوین همواره با تعامل همراه بوده و انگیزه‌های فساد ستیزی در استان سبب شده تا نام قزوین در سطح کشور بارز جلوه کند.

اعلایی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه خدمتگزاران دولت در استان قزوین این بوده که جلوی تنگناهای احتمالی در آینده را بگیرند، خوشبختانه در کنار روند بودجه‌های معمولی در استان، در سفر رئیس جمهور جزو اولین استان‌ها در دریافت اعتبارات بودیم که با تخصیص اعتبارات لازم شاهد پیشرفت و رونق طرح‌های با اهمیتی در حوزه هایی مانند آب، راه و بهداشت بودیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه همه مردم و آحاد جامعه از رفتارهای مجاهدانه رئیس جمهور مطلع هستند، تصریح کرد: رئیس جمهور همواره تلاش کرده تا راه نظام و انقلاب را تقویت ببخشد و در عرصه‌های خارجی نیز موفقیت های لازم حاصل شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: کارهای دولت به تقویت اقتدار کشور و رضایت رهبر معظم انقلاب منجر شده است، ضمن اینکه دولت وضعیت بهم ریخته اقتصاد کشور را به ثبات رسانده و اجازه نداد تا ابر تورم‌ها در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز