خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین:

۷۳ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام هلال احمر نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۵۳۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: ۱۳ طرح نیمه تمام این جمعیت برای تکمیل و بهره برداری به ۷۳ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسین خوئینی با اعلام این خبر گفت: شوراهای اجرایی به عنوان بازوان جمعیت هلال احمر بوده و اعضای این شوراها با همفکری و همراهی می‌توانند نقش را مهمی در تصمیم گیری‌ها داشته باشند.

وی به انجام پنج پروژه تعمیراتی جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و افزود: هشت مورد نیز در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت صورت گرفته داریم که شامل نصب، راه اندازی و پشتیبانی از تمامی نرم افزارهای کاربردی در حوزه های مختلف اداری، نصب و به روز رسانی آنتی ویروس برروی سیستم های اداری و پایش مداوم زیرساخت های مانیتورینگ شبکه و رفع مشکلات آن است.

خوئینی به تبدیل وضعیت ۱۹ نیروی عملیاتی این جمعیت اشاره کرد و یادآور شد: وظایف هلال‌احمر مبتنی بر باورهای دینی و انسانی به سرانجام می رسد و امروز در جمعیت هلال‌ احمر نیروهای مشتاق و جهادی حضور پررنگ دارند و این موضوع سبب شده تا ما عملکرد کم نظیری داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان حضور بیش از هفت هزار نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب بیش از ۲ هزار و ۷۹ عملیات و امدادرسانی به ۱۵ هزار و ۵۷۹ حادثه دیده طی ۲۰ ماه گذشته در سطح استان را خاطرنشان کرد و ادامه داد: یک هزار و ۵۶۴ مورد حوادث جاده ای، ۱۱۲ مورد حوادث شهری، ۸۰ مورد حوادث برف و کولاک، ۷۰ مورد حوادث صنعتی و کارگاهی در صدر حوادث به وقوع پیوسته بوده است.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین در موضوع امداد و نجات و پاسخگویی به حوادث طی سال های گذشته پیشرفت های مطلوبی داشته و همه کارهای انجام شده توسط تلاش فعالان این حوزه بوده که با دل و جان و به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات به هموطنان خود در اقصی نقاط این استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز