خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبرداد؛

آغاز دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه جمعیت هلال‌احمر کشور در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۰۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس از آغاز به کار دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۲ جمعیت هلال‌احمر کشور با حضور مربیان خواهر به میزبانی فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین درویشی امروز، ۲۸ آبان با بیان اینکه دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه با هدف ارتقای سطح دانش و تامین مربیان کمک‌های اولیه درجه ۲ کشور انجام می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره ۳۹ نفر از مربیان درجه سه خواهر هستند که به مدت چهار روز در شیراز نسبت به فراگیری آموزش‌های تخصصی مربی‌گری درجه ۲ کشوری خواهند پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: سرفصل‌های آموزشی این دوره مربیگری شامل مباحث تئوری اصول روش تدریس، مبحث ارزیابی، پانسمان‌های نوین، آشنایی با داروهای رایج هلال احمر در خدمات امدادی، بیماری‌های قلبی، مسمومیت‌ها با رویکرد مواد مخدر، الکل و همچنین کارگاه‌های روش تدریس و تکنولوژی آموزشی، پانسمان و بانداژ، آسیب ستون فقرات، تزریقات، آتل‌بندی و احیای قلبی ریوی است.

 آیین آغاز به کار دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه درجه ۲ جمعیت هلال‌احمر کشور با حضور اساتید، ناظر و معاون اموزش و پژوهش و حراست جمعیت هلال احمر استان فارس برگزار شد.

این دوره آموزشی از ۲۷ لغایت ۳۰ آبان ماه در ستاد جمعیت هلال احمر فارس با تدریس ۶ مدرس کشوری و یک ناظر کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز