خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان:

کودک مفقود شده در طارم با تلاش هلال احمر به آغوش خانواده بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۹۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: تیم‌های جمعیت هلال احمر بعد از جست‌وجوی چند ساعته در طارم سفلی کودک مفقود شده را پیدا کرده و به آغوش خانواده بازگرداندند.

به گزارش ایلنا، حسین خوئینی گفت: در تماس تلفنی خانواده کودک مفقود شده با دفتر نمایندگی هلال احمر طارم سفلی و با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان مبنی بر مفقودی پسر بچه ۶ ساله در روستای زرین‌خانی بخش طارم سفلی، سریعاً تیم‌های امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: به دلیل تسریع در روند جست‌وجو و نجات و به لحاظ کوهستانی و خطرناک بودن منطقه و همچنین احتمال حمله حیوانات وحشی و خطرات جانی برای کودک یک تیم خودرویی کمک دار، ۲ تیم موتور سوار و همچنین تیم‌های پیاده هر چه سریع‌تر خود را به منطقه رسانده و جست‌وجو در منطقه را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: پس از حضور در موقعیت و همراهی اهالی جست‌وجوی خود را از شمال منطقه به سمت جنوب آغاز کردند و بعداز چند ساعت عملیات جست‌وجو و نجات ، پسر بچه ۶ساله که از ساعت ۸ صبح مفقود شده بود را در حالی که از فرط خستگی در ارتفاعات جنوبی منطقه به خواب رفته بود به آغوش خانواده بازگردانده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز