خبرگزاری کار ایران

در راستای ارائه خدمات به گردشگران صورت گرفت؛

ساماندهی و تجهیز مجتمع‌های بین‌راهی استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۶۲۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از تجهیز، ساماندهی، بهسازی و بهبود وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی استان در راستای دستور مقام عالی این وزارت‌خانه برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: پیرو رویکرد و تاکید وزارت‌خانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به‌ویژه در مسیرهای پرتردد برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری و سهولت دسترسی و رفاه حال گردشگران و تخصیص اعتبارات ویژه، بازدید از سرویس‌های بهداشتی عمومی بین‌راهی استان به‌منظور بررسی و رفع نواقص و کاستی‌ها و تجهیز این اماکن توسط کمیته ساماندهی سرویس‌های بهداشتی اداره‌کل درحال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین اظهار کرد: در همین راستا ساماندهی و تجهیز بیش از ۴۰ واحد سرویس بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی آزادراهی در محور قزوین – رشت- زنجان و ۴ واحد در محور آوج منطقه چهل‌چشمه، مسجد جامع شهر آبگرم، مسجد علی‌ابن‌ابیطالب(ع) آوج و سرویس بهداشتی واقع در محدوده برج‌های خرقان انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در این واحدها افزود: تعویض شیرآلات، روشنایی، اصلاح تاسیسات، جمع‌آوری کاشی و سرامیک فرسوده و معیوب و کاشی مجدد، نصب روشور، نصب شیشه در و پنجره‌ها، رنگ‌آمیزی دیوارها و سقف، نصب آینه، تهیه و نصب برچسب با شماره تماس سامانه شکایات مردمی ۰۹۶۲۹ و تهیه تابلوهای راهنما و اطلاع‌رسانی و نصب از جمله اقدام‌های صورت گرفته بر حسب نیاز این واحدها هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین یادآور شد: بازدید از سرویس‌های بهداشتی سایر واحدها در محورهای الموت، بوئین‌زهرا، آبیک و تاکستان نیز توسط کارشناسان نظارت اداره‌کل درحال انجام است که بر حسب اولویت ساماندهی و تجهیز می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز