خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا لرستان:

اعتبار مورد نیاز بخش فاضلاب پلدختر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۰۵

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان گفت: میزان اعتبار مورد نیاز بخش فاضلاب شهرستان پلدختر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است.

به گزارش ایلنا، یاسر اکبریان روز دوشنبه - ششم آذر ماه - در نشست بررسی مسایل حوزه آبرسانی شهرستان پلدختر اظهار داشت : ۱۴ طرح آبرسانی با اعتبار سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان پلدختر و معمولان در دست انجام است.

وی افزود: شرکت آبفا در زمینه آبرسانی، پروژه‌های متنوعی را در تمامی شهرستان‌های استان در دست اجرا دارد که در صورت حمایت و جذب اعتبارات کافی تعداد زیادی از این پروژه‌ها در بازه‌های زمانی مختلف ماه‌های آتی آماده بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص پروژه‌های این شرکت در پلدختر، معمولان و سراب حمام بیان کرد: در بخش آبرسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی بحث آبرسانی روستایی در دست انجام بوده و از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

اکبریان اضافه کرد: در حوزه شهری نیز پروژه های مختلفی در بخش اصلاح شبکه و توسعه در جریان است که در مجموع حدود ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای آنها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص پروژه‌های بخش فاضلاب تصریح کرد: ارتقا و توسعه تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار است که در صورت تحقق این هدف جمعیت تحت پوشش این تصفیه خانه را به حدود چهار هزار نفر خواهیم رساند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه حدود ۸۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر پلدختر انجام شده و حدود ۱۰ کیلومتر از آن باقی مانده است، امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه مدت این طرح نیز تکمیل و به سرانجام مطلوب برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز