خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خبرداد:

ظرفیت تصفیه فاضلاب در استان بیش از ۱۸۷ هزار مترمکعب در شبانه روز است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۲۵۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: ظرفیت تصفیه ۶ تصفیه خانه فاضلاب در استان، بالغ بر ۱۸۷ هزار و ۳۶۰ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین محمدی با اشاره به اینکه جمعیت زیر پوشش تصفیه فاضلاب استان ۷۰ درصد است، اظهار کرد: این در حالی است که متوسط جمعیت زیر پوشش تصفیه فاضلاب در کشور ۲۴ درصد و میانگین جمعیت زیر پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب در کشور نیز ۴۸ درصد است.

وی با بیان اینکه دو تصفیه خانه فاضلاب بیجار و یاسوکند در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید، تصریح کرد: همچنین ۳ تصفیه خانه در شهرهای دیواندره، دهگلان و کامیاران نیز در دست ساخت است که با افتتاح این ۵ تصفیه‌خانه جمعیت زیر پوشش تصفیه فاضلاب در استان ۱۴.۵ درصد افزایش و به ۸۴.۵ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان افزود: همچنین ۳ تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای سنندج، سقز و مریوان در دست ارتقاء می باشد که با ارتقای این تصفیه خانه ها، کیفیت خدمات و تصفیه فاضلاب در این  شهرها نیز رشد چشمگیری خواهد ریافت.

محمدی یادآور شد: تعداد انشعابات فاضلاب در شهرهای استان ۳۵۲ هزار و ۵۵۰ فقره و طول کل شبکه و خطوط انتقال فاضلاب نیز ۱۹۲۶.۸ کیلومتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز