خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

جایگاه معنویت در نظام آموزشی نیازمند ارتقا است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۶۲

نماینده ولی فقیه در استان قزوین: نیاز داریم که ساختارهای دینی و معنوی در نظام آموزشی مد نظر قرار گیرد؛ در گذشته نسبت به این موضوع بی‌مهری شده است و امیدواریم در ادامه جایگاه معنویت در سیستم آموزشی ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در اختتامیه جشنواره الگوهای برتر تدریس که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: برگزاری این جشنواره به‌نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، عنوان کرد: برای غنا بخشیدن و معنویت به این شغل مقدس معلمان باید در هر رشته‌ای که تدریس می‌کنند اهل فکر و ذکر باشند.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: معلمان باید فکر و ذهن خوب داشته باشند و در پیش از آغاز به تعلیم ذهن و فکر خود را پاک کنند؛ باید توجه داشت که پاک بودن دل باعث می‌شود فهم و استنباط از دانش بیشتر شود؛ همچنین تقوا هم در تحصیل دارای اهمیت ویژه است.

وی ادامه داد: صرف انباشت علم در حافظه ارزشمند نیست و لازم است جوشش علم از درون جامعه مطرح باشد.

در جشنواره الگوهای برتر تدریس که به مدت سه روز به میزبانی قزوین برگزار شد 430 معلم الگوهای تدریس خود در مقاطع متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه‌ای ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز