خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در قزوین:

برجسته کردن عدالت باید مورد توجه رسانه‌ها باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۰۲۳

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برجسته کردن عدالت و ناامن کردن فضا برای مفسدان از کارهایی است که باید توسط رسانه‌ها مورد توجه باشد تا مفسدان فرصت تطهیر خود را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، گفت: رسانه‌ها باید پیروی از قرآن و امام (ره) را به مردم اعلام کنند و برای خدا کار کنند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: رسانه‌ها باید جوانمردانه مبارزه با فساد را مورد توجه قرار داده و در این راستا جزء پیشتازان باشند و این اقدام به رشد و توسعه استان و حل مشکلات کمک می‌کند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به آیات قرآن عنوان کرد: در آیات قرآن بیان شده که شخصی از راه دوری وارد شهری می‌شود که حامل پیام مهمی است و به دنباله‌روی از پیامبران توصیه می‌کند و در جریان انقلاب امام خمینی(ره) این کار را انجام داد و دعوت کننده به حق و انبیا بود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: رسانه‌ها هم باید این کار را مد نظر داشته و دعوت کننده به حق باشند و تاثیرگذاری و اخلاق مداری است که دارای اهمیت است و با حرکت در این راستا کار رسانه‌ها ماندگار خواهد بود.

802 اثر از رسانه‌های مختلف استان به این جشنواره ارسال شده بود که داوری آن‌ها خارج از استان انجام شد و در پایان این مراسم از افراد برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز