خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با امام جمعه قزوین دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۱۱

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بسیج الگوی اخلاقی و الگوی ساخته شده در محیط ایمانی برای نسل جدید است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی به مناسبت هفته بسیج در دیدار با فرمانده و جمعی از معاونان سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: بسیج مصداق واقعی "و جاهدوا فی الله حق جهاده" یعنی در راه خدا جهاد کنید، و حق جهادش را ادا کنید، است.

وی افزود: بسیجیان قبل از انقلاب نام بسیج را نداشتند، اما تمام وجودشان کوشش، تلاش و فعالیت بود برای اینکه انقلاب به پیروزی برسد و در مقابل اجانب و شکنجه‌های ساواک مقاومت کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در آیه ۲ سوره انفال می‌فرماید "مومنان وقتی آیات قرآن را می‌شنوند دل‌هایشان می‌لرزد و نام خدا آن‌ها را به وجد می‌آورد"، یعنی هم واهمه و هم عشق در وجود آن‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: در انقلاب نیز دیدیم که امام خمینی (ره) به خدا توکل کرد و پیروز شد؛ امام نگاه عمیقی به مسایل پیش رو داشتند و با تکیه بر مردم و با قدرت انقلاب را پیش بردند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان نیز در ابتدای این دیدار برخی از اقدامات انجام شده از سوی سپاه و بسیج استان را تشریح کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز