خبرگزاری کار ایران

دادستان قزوین خبر داد:

تشکیل پرونده ویژه قضایی برای 26 نفر از عناصر اصلی حوادث اخیر قزوین/دادگاه‌ها با حضور رسانه‌ها برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۷۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل پرونده ویژه قضایی برای 26 نفر از عناصر اصلی حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در این خصوص گفت: برای ۲۶ نفر به عنوان عناصر اصلی و لیدر اغتشاشات در استان قزوین، پرونده ویژه قضایی تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: همچنین پرونده قضایی ۸۱ نفر از عوامل حاضر در اغتشاشات و حوادث اخیر با صدور کیفرخواست و جهت ادامه روند رسیدگی به دادگاه‌های انقلاب و کیفری دو ارسال شده است.

رجبی بیان کرد: به زودی دادگاه‌های علنی رسیدگی به پرونده‌های قضایی لیدر‌ها و اغتشاشگران استان قزوین با حضور مردم و رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین خاطرنشان کرد: مجدداً به خانواده‌ها تاکید و توصیه می‌کنیم مراقب فرزندان و دانش آموزان خود باشند تا فریب برخی افراد را نخورند و در اغتشاشات حضور نیابند و در صورت حضور از دستگاه قضایی انتظار چشم پوشی نداشته باشند.

به گفته دادستان قزوین نشست‌های تبیین حضور عوامل استکبار جهانی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشور‌های منطقه در پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور با روسای دانشگاه‌ها و مدیران مدارس استان برگزار شده است و این نشست‌ها، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز