خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

مسئولان واقعیت‌ ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان را اطلاع‌رسانی کنند/ ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل این واقعه

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۴۷۱

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امیدوار هستیم مسئولان و دست اندرکاران خیلی سریع واقعیت ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان را اطلاع رسانی کنند و واقعیت اینکه چه کسانی به این ناامنی دامن می‌زنند را روشن کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی برگزار شد با اشاره به میلاد امام زمان(عج) و روز جهاتی مستضعفان گفت: توجه داشته باشیم آن کسی که انتظار منجی عالم را می‌کشد، نمی‌تواند بگوید به من چه که در جاهای دیگر دنیا مردم فقیر، گرسنه و گرفتار هستند، او باید به گرسنگی همسایه و همشهری خود بیندیشد و اگر مسئول نظام است باید با جدیت بیشتری در رفع این گرسنگی بکوشد و اگر امکانات مالی در اختیار دارد باید حواسش به فقرا باشد.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با اشاره به روز جوان عنوان کرد: جوان به معنای صداقت است، جوانی به معنای دوران صداقت است، ای کاش این دوران صداقت را تا آخر عمر حفظ کنیم، جوانی به معنای جوانمردی است، بسیاری از افراد ممکن است سنشان از جوانی گذشته باشد، اما هیچ‌وقت از جوانمردی نگذشته‌اند. 

امام جمعه قزوین با تأکید بر توانمندسازی نیازمندان خاطرنشان کرد: کمک‌هایی اثرگذار است که بر توانمندسازی متمرکز باشد تا همه نیازمندان توانمند شوند و امیدواریم به جایی برسیم که همه افراد جامعه توانمند شوند و مردم دغدغه سفره خود را نداشته باشند و این مهم همت مضاعف مسئولان و دولت مردان را می‌طلبد.

اخلالگران بازار ارز به دنبال سودجویی و بی‌ثباتی اقتصادی هستند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: مسئولان زحمات زیادی می‌کشند اما معلوم می‌شود در کنار اخلال اجانب، چالش‌هایی نیز در مسیر حل مشکلات اقتصادی مردم وجود دارد که با همت و تدبیر مسئولان قابل حل است.

امام جمعه قزوین افزود: کسانی که با دلار و ارز به فکر سودجویی هستند و با اقتصاد کشور بازی می‌کنند نمی‌خواهند اقتصاد در کشور به ثبات برسد و دائماً با شیوه‌های اقتصادی به فکر بی ثبات سازی اقتصادی هستند تا به کشور و انقلاب آسیب وارد کنند.

عابدینی درباره مسمومیت دانش‌آموزان گفت: اگر عامل انسانی این کار را انجام داده و عمدی در کار بوده است باید با عوامل برخورد قاطع شود تا امنیت مردم محفوظ بماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز