خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

متخلفان صنفی در قزوین 21 میلیارد جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۰۰۲

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در سال جاری درپی تخلف‌های صنفی شناسایی شده در استان متخلفین به ارزش بیش از ۲۱ میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری با اشاره به بازرسی از اصناف عرضه‌کننده کالاهای اساسی در استان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۲ هزار واحد صنفی در استان بازرسی شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: از این تعداد برای ۸۷۰ مورد پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۶۱۰ پرونده مربوط به واحدهای نانوایی است، خاطر نشان کرد: از ۸۷۰ پرونده تخلف ۳۴ واحد منجر به پلمب شده که از این تعداد ۲۸ واحدمربوط به نانوایی و 6 واحد سایر واحدهای صنفی است.

وی ادامه داد: 70 درصد تخلف‌های صنفی استان در واحدهای نانوایی شناسایی شده است.

این مسئول تاکید کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به طور مستمر از واحدهای صنفی سطح شهر و حومه بازدید و بازار را رصد می‌کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت بروز مشاهده تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز