خبرگزاری کار ایران

درپی عدم نصب قیمت کالا؛

10 واحد صنفی شهر قزوین جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۴۹

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۰ واحد صنفی در شهر قزوین به دلیل عدم نصب قیمت کالا شناسایی و جریمه شدند.

به گزارش ایلنا، جمشید خدایاری با اعلام این خبر افزود: بازرسان این سازمان در دو روز گذشته از ۶۳ واحد صنفی در شهر قزوین بازدید کردند که به ۳۵ واحد صنفی اخطار لازم داده شد و ۱۰ واحد صنفی نیز جریمه و به تعزیرات معرفی شدند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: طرح نصب قیمت کالا بر روی اجناس در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به طور جدی از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین رصد و نظارت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: فروشگاه‌های عرضه محصولات و موادغذایی و مغازه‌ها باید نسبت به درج قیمت کالا بر روی اجناس خود اقدام کنند؛ چرا که این حق شهروندان است که از قیمت کالا مطلع باشند و همچنین بازرسان این سازمان با توجه به فاکتور خرید کالا و قیمت مندرج بر کالا بتوانند نظارت دقیقی داشته باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز