خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان:

مشکل کیفیت آب با راه اندازی پروژه رینگ شهری یزد تا سال آینده حل می شود/ تمام ضایعاتی‌های شهر یزد به شهرک ضایعات منتقل شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۳۱۱

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه کیفیت آب یزد بهبود خواهد یافت، گفت: در صورت تامین اعتبار پروژه رینگ شهری یزد تا سال آینده مشکل کیفیت آب حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار در نشست بررسی مشکلات محلات کوی توحید و طالقانی یزد با تاکید بر اینکه حضور مسئولان در محلات جهت بررسی میدانی مشکلات و تلاش جهت رفع آنها است، اظهار داشت: در این جلسات تنها به شنیدن صحبت‌ها و مصوبات اکتفا نمی‌کنیم بلکه باید این مصوبات از سوی نمایندگان و معتمدین محلات پیگیری و محقق شود.

وی با بیان اینکه در ارائه خدمات سطح شهر یزد باید به عدالت رفتار شود، افزود: امروز شاهد برخی از مشکلات در خصوص ارائه خدمات به شهروندان در محلات هستیم که باید برای رفع آن تلاش کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس با اشاره به مشکلات بافت فرسوده و قدیمی در ارائه خدمات، اذعان داشت: در مناطق تازه ساز فضاهای فرهنگی، ورزشی و آموزشی در نظر گرفته شده اما در بافت فرسوده و قدیمی مشکلاتی وجود دارد و باتوجه به پایین بودن این سرانه ها مردم مطالبات بحقی دارند که باید مشکلات این محلات نیز برطرف شود.

جوکار با اشاره به مشکلات کیفیت آب شرب در مناطق مختلف شهر یزد، افزود: تاکنون در بیش از ۶۰ محله جهت بررسی میدانی مشکلات محلات حضور پیدا کردیم که یکی از مشکلات مطرح شده در خصوص کمیت و کیفیت آب بود. یکی از راه حل های این مسئله اجرای رینگ شهری یزد است که جهت اجرا شدن آن تا به حال جلسات متعددی برگزار و با بودجه های ملی و استانی، تسهیلات و وام، از ۳ هزار میلیارد مورد نیاز جهت اجرای کامل طرح، هزار میلیارد تومان آن تامین وتوسط شرکت آبفا عملیات اجرایی آن انجام  شده است.

نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه با راه اندازی رینگ شهر یزد، کیفیت مناسب آب شرب در تمام منطق شهر در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و هیچ تفاوتی بین مردم محلات نخواهد بود، اضافه کرد: امیدواریم با تامین اعتبار لازم، در سال ۱۴۰۳ شاهد اجرای کامل پروژه رینگ شهری یزد و حل مشکل کیفیت آب مردم باشیم.

جوکار با بیان اینکه بیشترین اعتبارات در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مربوط به بحث آب در استان بوده است، افزود: دنبال توزیع آب با کیفیت یکسان در سطح شهر یزد هستیم تا هیچ فردی نسبت به این موضوع گلایه‌مند نباشد.

وی در خصوص مشکل وجود واحدهای جمع آوری ضایعات در سطح شهر و گلایه مندی مردم هم گفت: در خصوص شهرک ضایعاتی‌ها و حضور آنها در این شهرک، باید زمانی مشخص شود تا شاهد انتقال تمام ضایعاتی های شهر یزد به مکان اختصاص یافته، باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد اظهار داشت: امیدواریم در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ تمام واحدهای ضایعاتی سطح شهر یزد به شهرک اختصاص یافته برای این منظور انتقال یابند و شاهد حضور ضایعاتی‌ها در سطح شهر نباشیم.

به گزارش ایلنا، درمانگاه نیمه ساز در محله، آسفالت معابر، وجود اتباع و مشکلات پیرامون آن، فاضلاب محله و عدم اتصال به شبکه، پل عابر پیاده، فضای سبز، رهاشدن زمین های وقفی، کیفیت پایین آب شرب و وجود واحدهای جمع آوری ضایعات از جمله مشکلات مطرح شده از سوی مردم و معتمدین محله بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز