خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

خانواده‌های چهار فرزندی قزوین برای گرفتن زمین رایگان تا پایان سال مهلت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۳۸۸

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: خانوارهای چهار فرزندی برای گرفتن زمین رایگان حتما باید تا قبل از پایان سال۱۴۰۲ اقدام به ثبت نام کرده باشند.

به گزارش ایلنا، سید علی هاشمی با اعلام این خبر گفت: براساس بند «ح» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، به منظور حمایت از خانواده و تحقق جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است، یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر زیر بیست سال اختصاص بدهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: بر این اساس، تامین مسکن خانوار با اعطای یک قطعه زمین حداکثر به مساحت 200 متر منطبق با ضوابط به صورت رایگان و حق انشعابات و پروانه ساخت با ۷۰ درصد تخفیف به متقاضیان دارای شرایط واگذار می‌شود.

وی درباره شرایط این خانوارها گفت: خانوارهای ۴ فرزندی باید تاریخ تولد فرزندشان از ۱۳۸۲/۱/۱ به بعد و تمامی فرزندان مجرد و زیر بیست سال و حتما باید تا پایان سال ۱۴۰۲ اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده کرده باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد:متقاضیان دارای ۴ فرزند، برای نام‌نویسی به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز