خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

اعطای زمین به 400 همدانی در ماه ربیع الاول

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۸۲۰

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در شهر قهاوند ۲۳ هکتار زمین درحال الحاق است؛ گفت: با الحاق این ۲۳ هکتار طی ماه ربیع الاول به ۴۰۰ نفر زمین واگذار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید صالحی در دوازدهمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان همدان با اشاره به تأمین زمین به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت در همدان، اظهار کرد: از ۳۳ شهر در استان همدان در تعداد ۲۸ شهر اراضی تأمین شده و این امر می‌تواند اعطای زمین طبق قانون جوانی جمعیت را نیز تسهیل کند.

وی با اشاره به اینکه چند قطعه زمین در این زمینه طی هفته دولت به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا نیز اعطا شد، افزود: در شهرهای فیروزان و نهاوند ۱۱۰ قطعه بدین منظور اعطا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان یادآور شد: در شهر قهاوند نیز بدین منظور بالغ بر ۷.۵ هکتار تأمین شده و ۲۳ هکتار دیگر نیز در حال الحاق است.

صالحی امیر با بیان اینکه با الحاق این ۲۳ هکتار طی ماه ربیع‌الاول به ۴۰۰ نفر زمین واگذار خواهد شد، بیان کرد: در شهرهای تویسرکان و سرکان بالغ بر ۲۶۳ نفر به منظور درخواست زمین ثبت نام کرده‌اند که این تعداد پالایش نشده است و با الحاق ۷.۵ هکتاری در شهر سرکان می‌توانیم به تمامی متقاضیان واجد شرایط زمین اعطا کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان‌های رزن، درگزین، همدان، ملایر، جورقان، کبودرآهنگ و فامنین نیز اقداماتی صورت گرفته و تا آخر سال جاری اعطای زمین در این شهرها نیز به انجام می‌رسد، عنوان کرد: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر باید تمهیداتی اندیشیده شود که زمین در شهرهای همجوار اعطا شود بدین منظور، شهرهای جورقان و نهاوند نیز وارد کار شده‌اند.

صالحی امیر در ادامه صحبت‌های خود با تصریح بر اینکه در شهرستان ملایر نیز زمین تأمین و جانمایی شده و هم اکنون در مرحله انجام طرح جامع است تا به صورت یک شهرک ساخته شود، گفت: ۸۹۶ نفر در شهر همدان متقاضی دریافت زمین هستند که این تعداد هم اکنون در مرحله پالایش‌اند تا بتوانیم بر اساس بُعد خانوار افراد واجد شرایط را وارد کار کرده و اعطای زمین صورت پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پایان افزود: تعداد ۱۲ نفر در استان همدان دارای ۶ فرزند به بالا هستند که متقاضی دریافت زمین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز