خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

بازپس‌گیری ۲۰۰ متر از اراضی دولتی همدان از زمین‌خواران

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۵۴۷

سرپرست اداره‌ کل راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف اراضی شهرستان همدان توسط کارکنان یگان حفاظت از اراضی این اداره‌کل خبر داد و گفت: هیچ مماشاتی با زمین‌خواران نداریم.

به گزارش ایلنا از همدان، مجید صالحی‌امیر تصریح کرد: ۲۰۰ مترمربع از اراضی دولتی با کاربری مسکونی به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد ریال که در شهر همدان اراضی شهرک بهشتی تصرف شده بود، توسط یگان حفاظت از اراضی دولتی این اداره‌کل خلع ید و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی با تأکید بر اهتمام اداره‌کل راه و شهرسازی همدان برای آگاه‌سازی عمومی برای مقابله با هر گونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دستگاه قضایی در مناطق مختلف استان، افزود: از آنجایی‌که در اراضی دولتی و ملی عمده اقدامات غیرقانونی مربوط به تعرض، تصرف، تخریب و ساخت‌وسازهای غیرمجاز است، این اداره‌کل با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین‌خواران نداشته و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی دولتی اداره‌کل راه و شهرسازی همدان بیان کرد: این اداره‌کل با آموزش یگان حفاظت اراضی تمام سعی و اهتمام خود را در راستای جلوگیری از تصرف اراضی دولتی در مرحله اولیه به کار بسته تا اجازه ساخت‌وساز و مستحدثات داده نشود چراکه این امر از طرفی موجب تجری متصرفان و مهمتر از آن تضییع اموال عمومی خواهد شد.

صالحی‌امیر خاطرنشان کرد: شهروندان هر گونه تعرض و تصرف به اراضی ملی را با استفاده از سامانه تلفنی ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز