خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان:

بیش از ۱۳۰۰ خانواده قزوینی دارای سه فرزند برای دریافت زمین ثبت نام کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۹۰۱

اصلاح زمان تاریخ تولد فرزند در قانون

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در استان تاکنون یک‌هزار و ۳۱۶ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در قالب قانون جوانی جمعیت برای دریافت زمین ثبت نام کرده‌اند و تاریخ تولد فرزند هم به 24 مهر 1400 تغییر پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، سید علی هاشمی در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: در راستای اجرای ماده 3 و 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و آیین‌نامه اجرایی آن، به منظور واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط که پیشتر اعلام شده بود، باید زمان تولد فرزند سوم یا بیشتر بعد از ابلاغ این قانون یعنی تاریخ 24 آبان 1400 باشد، این تاریخ اصلاح و به 24 مهر 1400 تغییر پیدا کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین افزود: همچنین متقاضیانی که قبل از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یعنی از تاریخ 24 مهر 1400 در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند جهت تامین مسکن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به طور همزمان ثبت نام کنند.

وی در خصوص ثبت نام متقاضیان در استان به تفکیک شهرها بیان کرد: در شهر اقبالیه 30 خانوار واجد شرایط هستند و تاکنون 20 قطعه زمین تامین شده است.

این مسئول افزود: در شهر البرز و الوند 14 قطعه در مرحله نظریه کارشناسی است، در شهر تاکستان نیز 9 قطعه زمین تامین شده که به تفکیک 5 قطعه در تاکستان، یک قطعه در خرمدشت و 3 قطعه در اسفرورین واقع شده است، همچنین تاکستان به غیر از موارد بالا در حال تامین زمین نیز بیشتری است.

هاشمی اضافه کرد: در شهر آبیک 4 قطعه، در شهر آوج یک قطعه و در آبگرم نیز یک قطعه به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده است.

وی بیان کرد: در شهر بوئین‌زهرا افراد بهره‌مند 18 خانوار هستند که تاکنون 20 قطعه زمین تخصیص داده شده و 9 قطعه نیز واگذار شده است.

هاشمی اضافه کرد: همچنین در شهر شال 15 قطعه زمین در مرحله قرعه کشی قرار دارد و در شهر دانسفهان نیز 6 قطعه اختصاص داده شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: مهرگان بیشترین متقاضی را داشته و بعد از آن شهر قزوین در مرحله ظرفیت سازی و تامین زمین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز