خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبرداد؛

تایید نهایی ۹۳۹ خانوار استان دارای سه فرزند و بیشتر برای دریافت زمین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۵۷۱

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تا کنون ۹۳۹ نفر دارای سه فرزند و بیشتر در این استان برای دریافت زمین برای ساخت واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تایید نهایی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، سید محسن حمزه لو در جلسه ستاد جمعیت و خانواده که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ۶ هزار و ۲۰ خانوار متقاضی قانون جوانی جمعیت در آذربایجان‌غربی بوده که سه هزار و ۸۲۶ خانوار در انتظار بررسی است.

وی افزود: تاکنون برای ۴۱۶ خانوار واجد شرایط تخصیص قطعه زمین مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان  واجد شرایط تخصیص شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این متقاضیان در ۱۲ شهرستان آذربایجان‌غربی ساماندهی شده‌اند و اراضی مورد نیاز تامین شده و بعد از  آماده‌سازی تحویل متقاضیان می‌شود.

حمزه‌لو افزود: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی بیان کرد: براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که سه فرزند و بیشتر دارند و فرزند سوم آنها متولد ٢۴ آبان۱۴۰۰ به بعد است، زمین واگذار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز