خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد؛

ضرورت استفاده بیشتر از مشوق‌ها برای خانواده‌های دارای سه فرزند در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۹۰۰

استاندار قزوین گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت استفاده از بسترهای قانونی و مشوق‌ها برای خانواده‌های دارای سه فرزند باید بیشتر از گذشته فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم جشن اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند و بالاتر که در اقبالیه برگزار شد، گفت: جوانی جمعیت در دولت سیزدهم مورد توجه قرار دارد و امیدواریم اقدامات با سرعت بیشتری اجرایی شود.

استاندار قزوین ادامه داد: جمعیت جزء مزیت‌های یک نظام است و سرمایه‌گذاری بر روی جمعیت بویژه در نظامی که آرمان ایدئولوژیک و گفتمانی است اهمیت دوچندان پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: جوانی جمعیت ارکان قدرت و اقتدار نظام و کشور است و باید با اجرای قانون فرزندآوری به خروج از ضعیت بحرانی کمک کند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین ادامه داد: قانون جوانی جمعیت از دستاوردهای نظام اسلامی است؛ البته استفاده از ابزارهای تشویقی برای آن ضرورت دارد و اجرای این طرح هم ارموز با همراهی راه و شهرسازی در استان کلید خورد.

وی با اشاره به نتایج منفی پیری جمعیت گفت: آسیب‌های ناشی از پیری جمعیت در آینده مشکلات مختلفی را برای ما ایجاد می‌کند و امیدواریم با تلاش بتوانیم پنجره جمعیتی را به حالت عادی بازگردانیم.

در این مراسم هشت خانواده دارای سه فرزند و بالاتر زمین رایگان دریافت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز