خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم بدلیجات قاچاق در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۳۲۵

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بیش از ۷۰ کیلوگرم زیورآلات و بدلیجات قاچاق در مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، بخشعلی بیاتی قله‌زو افزود: در اقدامی مشترک بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان و پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از فعالیت یک مجموعه قاچاق بدلیجات با بهره گیری از شیوه های اطلاعاتی مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی قضایی ضمن شناسایی محل دپو و نگهداری بدلیجات قاچاق، گروهی به محل اعزام شدند و در بازرسی از محل تعداد ۷۰ کیلوگرم زیورآلات و بدلیجات قاچاق را کشف کردند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ارزش تقریبی این زیورآلات و بدلیجات بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، این اقلام به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده تخلف برای مالکین آنها تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ارسال شد.

بیاتی قله زو از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و اطلاع از مراکز نگهداری کالای قاچاق و یا هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز