خبرگزاری کار ایران

معاون صمت استان مطرح کرد؛

ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۱۲

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت‌های خوب خراسان رضوی به دنبال ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت برق در مشهد هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد،  ناصر بهزاد در نشست تخصصی صاحبان صنایع برق با حضور مدیران صنایع استان در مشهد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان، تشکیل دبیرخانه دایمی نمایشگاه برق را در مشهد خواهیم داشت، تلاش شده که شرکت کنندگان و حضورشان در یک شرایط متفاوت از سال‌های قبل برگزار شود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی، حضور بازدید کننده متخصص، شرایط برای ایجاد فعالیت پاویون‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور که آخرین دستاورد‌های خود را نشان دهند فراهم خواهد شد. ما امیدواریم بتوانیم تقویم را در نمایشگاه صنعت برق ثابت کنیم و برنامه ریزی شده در یکی از روز‌های اردیهشت ماه هر سال اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به اینکه دغدغه بخش خصوصی در صنعت برق زیاد است و نمایشگاه ها باید فرصت خوبی برای تعامل و کاهش دغدغه‌ها باشد افزود: صنعت برق برای ما مهم است و  در زنجیره‌های مختلف تولبد و توزیع اهمیت دارد. در این نمایشگاه فرصت برد بردی قطعا برای نمایشگاه داران رغم خواهد زد.

مهدی علومی معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خراسان نیز گفت: تشکیل دبیرخانه دائمی این نمایشگاه به منظور شناسایی مشکلات، پیگیریها، ارتباط با شرکت کنندگان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، تامین کنندگان و تجار کشور‌های همجوار ایران است.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای خراسان ادامه داد: شانزدهمین دوره نمایشگاه صنعت برق، قدرت و الکترونیک از ۲۵ تا ۲۸ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد با حضور فعالان صنعت برق اعم از بخش خصوصی و بخش دولتی برگزار می‌شود.

علومی بیان کرد: طبق همفکری انجام گرفته با مسوولان نیروگاهی و سایر مسئولان صنعت برق، مقرر شد که برگزاری این نمایشگاه با توجه به مشغله مدیران در ایام اوج بار نباشد، لذا اواخر مرداد ماه و ۱۵ روز مانده به پایان اوج بار برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب  شد. 

جواد محبی، مدیر برگزاری نمایشگاه برق مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: مسایل مختلفی گریبانگیر ثبات برگزاری نمایشگاه صنعت برق مشهد شده است و با وجود پتانسیل‌های بالای نمایشگاه مشهد، این مهم است که این تقویم نمایشگاهی در مشهد برقرار باشد.

به گفته وی، فعالان صنعت برق در این نشست به این موضوع اشاره کردند که توقع غرفه دار بازدید کننده است و تبلیغات خوب صورت بگیرد. ۱۲ هزار فضای مفید در نمایشگاه استفاده می‌شود که صنعت برق هم می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد.

در ادامه این نشست صنعتگران فعال در حوزه برق مشکلات خود را در خصوص نحوه برگزاری نمایشگاه بیان کردند. صنعتگران به قیمت بالای غرفه‌ها و برگزاری زود هنگام ابن نمایشگاه اشاره کردند. برگزاری رویداد‌های تخصصی برای بخش خصوصی در حوزه انرژی تجدید پذیر و دیگر حوزه‌های نوین این صنعت از دیگر خواسته‌های شرکت کنندگان بود.

نمایشگاه صنعت برق از ۲۵ الی ۲۸ مرداد با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز