خبرگزاری کار ایران

احتمال قطعی برق مشهد در سه روز اول هفته جاری وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۱۲۷

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت: با توجه به آغاز افزایش دمای هوا از روز سه شنبه هفته گذشته تاکنون و اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه این روند تا نیمه نخست هفته کنونی، احتمال قطعی برق در بخش خانگی مشهد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسن حشمتی در این باره افزود: شرکت توزیع برق مشهد برای قطعی برق در سه روز نخست هفته جاری برنامه ریزی کرده است زیرا احتمال به هم ریختن توازن بین تولید و مصرف برق وجود دارد.

وی اضافه کرد: اجرای برنامه قطعی برق در روزهای آینده بستگی به ساعات اوج مصرف دارد که چگونه بتوان مصرف را مدیریت کرد.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی گفت:  برق در کشور به صورت حداکثری و با تمام توان تولید می شود و اگر در روزهای پیش رو و گرم، مصرف از تولید پیشی بگیرد چاره‌ای جز اعمال قطعی برق در بخش خانگی نمی‌ماند.

حشتمی افزود: طبق اعلام هواشناسی، هوا در روزهای پایانی هفته جاری روند کاهشی خواهد داشت و احتمال قطعی برق کمتر می شود.

وی اضافه کرد: گرمای هوا تاثیر مستقیمی بر میزان مصرف برق دارد لذا از شهروندان تقاضا می شود مصرف برق را مدیریت کنند تا با تنظیم کولرهای خود روی درجه پایین و خاموش کردن لامپهای اضافه به توان از قطعی برق جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز