خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار کلینیک کسب‌ و کار در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۳۸۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از آغاز بکار کلینیک کسب‌وکار استان باهدف کمک و ارتقای توانمندی‌های فردی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرزاد محمدی در حاشیه جلسه کلینیک کسب‌وکار لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه کلینیک کسب‌وکار با حضور اعضای هیئت‌امنای کلینیک باهدف ساماندهی مرکز کسب‌وکار در محل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد علاوه بر حضور کلینیک‌های سیار در شهرک‌های استان به‌صورت متمرکز یک جلسه ماهیانه در مرکز کسب‌وکار با دعوت از کل صنعتگران استان تشکیل شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، بیان داشت: یکی از فعالیت‌های عمده در زمینه تجاری‌سازی محصولات و خدمات، انجام فعالیت‌هایی است که به توسعه فرایندهای کسب‌وکار شرکت‌ها و افراد کارآفرین و ایده‌پرداز کمک کند.

محمدی ادامه داد: همچنین کلینیک کسب‌وکار استان لرستان باهدف کمک و ارتقای توانمندی‌های فردی، گروهی و سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکت‌ها و افراد خلاق و کارآفرین در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است، لذا این مرکز درصدد است تا با بهره‌گیری از مشاوران و صاحب‌نظران خبره در زمینه‌های تخصصی مختلف تسهیل گر این موضوع باشد، در این بخش خدمات مختلف در حوزه آموزش‌های کاربردی در زمینه کسب‌وکار و نیز مشاوره در موضوعات مختلف و مرتبط با مسائل سازمانی و عارضه‌یابی آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز