خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

کشتارگاه متخلف در قزوین 22 میلیارد ریال جریمه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۵۲۶

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از بازرسی‌های شبانه کشتارگاه‌های مرغ استان و مجازات ۲۲ میلیارد ریالی یک کشتارگاه متخلف خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور گفت: در ادامه بازرسی‌های سرزده از واحدهای تولیدی و خدماتی؛ بخش‌های مختلف کشتارگاه‌ها از جمله روند ورود مرغ زنده و خروج مرغ کشتار شده، میزان حمل و توزیع در مقصد مطابق مجوزهای دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در بازرسی از یک کشتارگاه با بررسی مستندات موجود، تخلف عرضه خارج از شبکه ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ محرز شد که پرونده در شعبه تعزیرات حکومتی تشکیل و متخلف به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

وی عنوان کرد: برای صیانت از حقوق شهروندان، تامین امنیت غذایی و تنظیم بازار، نظارت بر نحوه عرضه کالا بر اساس نرخ مصوب و شیوه‌نامه‌های صنفی، گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی به صورت گسترده و شبانه‌روزی از واحدهای صنفی عرضه مرغ و تخم مرغ، مرغ داری‌ها و کشتارگاه‌ها بازرسی می‌کنند.

این مسئول نظارت بر عرضه بهداشتی و سالم مرغ، پیشگیری از اقدامات غیرقانونی و افزایش کاذب قیمت و رعایت توزیع گوشت مرغ گرم مورد نیاز مردم با قیمت مصوب را از اهداف این بازرسی‌ها برشمرد.

حسن‌پور از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و سایر موارد به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز