خبرگزاری کار ایران

رئیس دادگستری ماهشهر:

رأی نهایی پرونده فساد مالی در فرمانداری بندر ماهشهر صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۹۵۴

رئیس دادگستری ماهشهر گفت: رأی نهایی پرونده فساد مالی در فرمانداری این شهرستان پس از انجام تحقیقات مقدماتی و تشکیل مراحل دادرسی، از سوی دادگاه تجدیدنظر استان صادر شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد دانشور با اعلام این خبر، گفت: در سال ۱۳۹۹، پرونده قضایی با اتهامات مشارکت در اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع و تدلیس و تبانی در معاملات دولتی و مشارکت در پولشویی و نیز پولشویی و اختلاس در فرمانداری بندر ماهشهر، تشکیل شد که متهم اصلی پرونده فرماندار وقت این شهرستان بود.

وی افزود: بر اساس این رأی، فرماندار سابق ماهشهر به عنوان متهم ردیف اول این پرونده به تحمل حبس، رد مال، پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت و انفصال از خدمات دولتی و عمومی، متهم ردیف دوم پرونده به تحمل حبس و پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت و معاون وقت شرکت آب و فاضلاب خوزستان نیز به عنوان متهم ردیف سوم پرونده به پرداخت جرای نقدی بدل از شش ماه حبس تعزیری و انفصال از خدمت دولتی و عمومی محکوم شدند.

دانشور گفت: رای صادره بر اساس ادله و شواهد موجود، اقاریر صریح متهمین، گزارش اداره اطلاعات استان، صورت حساب و ردیابی مالی صورت گرفته و سایر قرائن و امارات مضبوط در پرونده، در دادگاه کیفری ۲ اتخاذ و در محاکم تجدیدنظر استان نیز تایید شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی در مقابله با ترک فعل‌ها و مبارزه با فساد اداری مصمم است و با هیچ شخص و مقامی مماشات نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز