خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین ویژه ایام اربعین تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۲۶۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی قزوین از اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و به‌طور ویژه واحدهای پذیرایی، مجتمع‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی و موکب‌های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به فرارسیدن ایام اربعین و به‌منظور نظارت بر عملکرد و فعالیت واحدهای گردشگری و کنترل نحوه ارائه خدمات به مسافران و زوار حسینی، طرح ویژه نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی و سرویس‌های بهداشتی استان از اوایل شهریورماه به‌صورت ویژه آغاز شده و تا پایان این‌ ایام ادامه خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی قزوین اظهار کرد: در این راستا تأسیسات گردشگری شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، مجتمع‌های گردشگری و خدمات‌رسان، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی، سرویس‌های بهداشتی و موکب‌های مستقر در محورهای تردد زوار حسینی توسط بازرسان حوزه گردشگری اداره‌کل و نمایندگان دستگاه‌های صمت، دامپزشکی، بهداشت، ستاد اقامه نماز، تعزیرات، راهداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به صورت مشترک در‌حال انجام است.

خزائلی افزود: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه برای فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و زائران اربعین حسینی مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی قزوین با اشاره به تداوم نظارت مستمر و تمام وقت بر این واحدها یادآور شد: امیدواریم با ارائه خدمات شایسته و کسب رضایتمندی زوار حسینی، انگیزه حضور دوباره آنان در استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز