خبرگزاری کار ایران

با موج جدید سفر در تعطیلات نیمه خرداد؛

ظرفیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی منطقه الموت تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۹۹۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از تکمیل ظرفیت ۱۰۰‌ در‌صدی اقامتگاه‌های بوم‌گردی مناطق الموت غربی و شرقی هم‌زمان با موج جدید سفر در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی روز شنبه /۱۳ خرداد ۱۴۰۲/ با اعلام این خبر گفت: از مجموع ۱۳ اقامتگاه بوم‌گردی سطح استان، ۱۱ اقامتگاه در مناطق الموت غربی و شرقی روستاهای زرآباد، گازرخان، اوان، پرچکوه، فشک، دیکین، رزجرد، شهرک و معلم‌کلایه متمرکز شده‌اند که با افزایش حضور گردشگران برای سپری کردن تعطیلات نیمه خرداد در این مناطق شاهد تکمیل صد‌در‌صدی ظرفیت آن‌ها هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین همچنین از تکمیل ظرفیت ۹۰ درصدی مراکز اقامتی سطح استان تا کنون خبر داد و افزود: درحال حاضر باتوجه به افزایش حضور گردشگرانی که قزوین را به‌عنوان مقصد سفرهای خود در این تعطیلات انتخاب کرده‌اند، مراکز اقامتی رسمی سطح استان شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌مسافرها تا کنون با تکمیل ظرفیت ۹۰ درصدی مواجه هستند.

وی یادآور شد: بازدیدهای نظارتی ویژه توسط بازرسان این مجموعه بر نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری استان به‌ویژه مراکز اقامتی و مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی درحال انجام است و تا پایان تعطیلات پیش‌رو به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

خزائلی خاطرنشان کرد: امیدواریم گردشگران و میهمانان ورودی به استان با دریافت خدمات مطلوب در این مراکز تعطیلات خوشایندی را سپری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز