خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان :

با متخلفان تورهای گردشگری غیرمجاز در قزوین برخورد جدی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۲۹۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ قزوین از برخورد جدی و قانونی با متخلفان برگزارکننده تورهای گردشگری غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی در تکمیل این خبر گفت: در همین راستا نظارت مستمر بر فعالیت تورهای گردشگری با حضور بازرس حوزه نظارت اداره‌کل، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان و نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی درحال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین ادامه داد: مجوز تورها، بیمه‌نامه گردشگران، حضور راهنمای گردشگری دارای کارت شناسایی، مدارک ناوگان مسافربری و رعایت حجاب و شئونات اسلامی از جمله مواردی است که در اجرای تورهای گردشگری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون در بازدید بازرسان فعالیت هفت تور گردشگری غیرمجاز متوقف شده، افزود: این تورها فاقد مجوز و استانداردهای لازم بودند که علاوه بر جلوگیری از اجرای آن‌ها به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

خزائلی تاکید کرد: سفر با چنین تورهایی علاوه بر عدم دریافت خدمات مناسب ضررهای جبرا‌ ناپذیر جانی یا مالی برای گردشگران به همراه دارد و از گردشگری تقاضا داریم با اطلاع و آگاهی کامل نسبت به سفر با تورهای گردشگری اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز