خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

اجرای طرح تکمیل زیرساخت‌های چهار منطقه گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۳۴۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از تکمیل بخشی از زیرساخت‌های چهار منطقه گردشگری استان با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: این طرح در شهرستان‌های آوج، بوئین‌زهرا، مناطق نمونه گردشگری اوان و کامان و زرشک از محل اعتبارات ملی اداره‌کل به‌اجرا درآمده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با اشاره به عملیات انجام‌شده در این مناطق اظهارکرد: تکمیل بخشی از زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه نمونه گردشگری کامان ‌و ‌زرشک شامل زیرسازی و آسفالت قسمتی از مسیر دسترسی منطقه با اعتبار ۱۴ میلیاردریال از جمله این اقدام‌ها به‌شمار می‌رود.

وی افزود: ساماندهی محوطه پل معلق آوج شامل محوطه‌سازی، جدول‌کشی و اجرای دیوار حائل با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و تکمیل زیرساخت‌های کمپ گردشگری شهرستان بوئین‌‌زهرا شامل دیوارکشی محوطه با اعتباری در حدود شش میلیاردریال درحال اجراست.

خزائلی ادامه داد: همچنین تکمیل بخشی از زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری اوان شامل احداث سیل‌بند در مسیر منتهی به دریاچه با حجم ۲۵۰ مترمکعب با اعتباری بالغ بر سه میلیاردریال، اقدام دیگری است که در این طرح به‌اجرا درآمده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین خاطرنشان کرد: ایجاد، تقویت و تکمیل زیرساخت‌‎های مناطق گردشگری به‌‍ویژه مناطق نمونه و روستاهای هدف برای رفاه حال گردشگران ورودی به استان از برنامه‌های اولویت‌دار این اداره‌کل است و امید داریم با توسعه حداکثری زیرساخت‌ها و امکانات گردشگری به‌ویژه در جاذبه‌های طبیعی استان شاهد رونق صنعت گردشگری و تقویت اقتصاد بومی‌محلی در این نقاط باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز