خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان خبر داد؛

صدور دو موافقت اصولی احداث مجتمع‌های بین‌راهی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۷۳۶

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین گفت: از تاریخ تعیین اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان دستگاه اصلی صدور مجوز مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی تا کنون دو موافقت اصولی برای احداث این تاسیسات در استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا، نادر محمدی با اعلام این خبر گفت: مطابق با مصوبه جلسه پنجاه‌و‌پنجم هیئت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب‌وکار و ابلاغ اجرای شیوه‌نامه ایجاد و بهره‌برداری از این واحدها توسط وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان‌ها در تاریخ ۲۸/۳/۱۴۰۱ این اداره‌کل به‌عنوان دستگاه اصلی صادرکننده مجوز مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی و تیرپارک‌ها تعیین شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری استان قزوین افزود: ایجاد رویه واحد در امر صدور مجوز این گونه تاسیسات با رویکرد تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و فعالیت در این حوزه یکی از اهداف این مصوبه به‌شمار می‌رود و در راستای تحقق این هدف تلاش خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با انجام استعلامات از دستگاه‌ها مجوزها را صادر کنیم.

وی یادآور شد: مسئولیت صدور مجوز برای مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌‌راهی پیش از این بر عهده اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بود که با این مصوبه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی وظیفه مدیریت یکپارچه امور صدور مجوز مذکور را برعهده خواهد داشت.

این مسئول افزود: از تاریخ ابلاغ این شیوه‌نامه تا کنون دو موافقت اصولی با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 233 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۹۳ نفر برای این واحدها از طریق اداره‌کل صادر شده، پنج متقاضى در مرحله تکمیل مدارک و ٢٠ متقاضی نیز در مرحله ثبت نام هستند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری قزوین خاطرنشان کرد: متقاضیان سرمایه‌گذاری برای ایجاد این تاسیسات مى‌توانند از طریق مراجعه به درگاه ملی صدور مجوزها به نشانى mojavez.ir  درخواست خود را ثبت کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز