خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

۷۲ هزار نفر از اماکن گردشگری قزوین بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۱۵

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر و از هشتم اردیبهشت تا کنون ۷۲ هزار نفر از اماکن گردشگری استان بازدید کردند.

نادر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به حضور گردشگران در استان گفت: از هشتم اردیبهشت تا کنون شاهد حضور گردشگران در استان بودیم که دولت خانه صفوی، سرای سعدالسلطنه و منطقه الموت بیشترین میزان بازدیدها را به خود اختصاص دادند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین ادامه داد: راهنماهای آموزش دیده گردشگری در تمام اماکن استان مستقر بوده و مراکز اطلاع رسانی هم آماده ارائه خدمات هستند.

وی عنوان کرد: بازدید از اماکن و تاسیسات گردشگری در این ایام تشدید شده و در مجموع با همراهی دستگاه‌های مرتبط ۲۴۱ نظارت فردی و گروهی داشتیم و خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم و تاسیسات و اماکن گردشگری با آمادگی درحال خدمات رسانی هستند.

محمدی گفت: در تعطیلات عید فطر، ظرفیت تمام هتل‌ها و اقامتگاه‌های رسمی ما ۱۰۰ درصد تکمیل شده و با همکاری آموزش و پرورش از ظرفیت مدارس هم استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز