خبرگزاری کار ایران

طی نیمه نخست سال جاری؛

پنج واحد پذیرایی و اقامتی در قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۶۱۵

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: طی شش ماه ابتدایی سال جاری با نظارت‌های صورت گرفته از اماکن و تاسیسات گردشگری پنج واحد پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی با اشاره به نظارت بر تاسیسات گردشگری استان گفت: طی شش ماه ابتدایی سال جاری  از تاسیسات و اماکن گردشگری استان 1200 مورد بازدید صورت گرفته و به پلمب سه واحد پذیرایی و دو واحد اقامتی منجر شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین ادامه داد: صدور 48 اخطاریه کتبی برای واحدهای متخلف از دیگر مواردی بود که طی این بازدیدها صورت گرفت.

وی عنوان کرد: این بازدیدها به طور مشترک و با همکاری تعزیرات، علوم پزشکی و صمت از اماکنی مانند مجموعه‌های بوم گردی، هتل‌ها، مجتمع‌های بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و میهمان پذیرها انجام شد و به طور معمول در روزهای منتهی به تعطیلات افزایش می‌یابد.

این مسئول بیان کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده از طرف ستاد کرونا، گران فروشی و کم فروشی و همچنین رسیدگی به شکایات مواردی هستند که در بازدیدها مد نظر قرار دارند.

خزائلی گفت: بیشتر تاسیسات و اماکن گردشگری استان قوانین و ضوابط تعیین شده را رعایت می‌کنند که این امر شایسته تقدیر است؛ البته نظارت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به طور مستمر انجام می‌شود.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز