خبرگزاری کار ایران

طی نیمه نخست سال جاری؛

یک هتل و دو مجموعه بوم گردی در قزوین به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۹۲

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: طی شش ماه ابتدایی سال جاری سه مورد تاسیسات گردشگری در استان به بهره‌برداری رسید و مجوز ساخت 6 مورد نیز صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی با اشاره به مجوزهای صادر شده طی نیمه نخست سال جاری در حوزه گردشگری گفت: در شش ماه ابتدایی سال جاری 9 مجوز برای تاسیس و بهره‌برداری از تاسیسات گردشگری در استان صادر شد که پروانه بهره‌بررداری از یک هتل و دو مجموعه بوم گردی از جمله آن‌ها هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین ادامه داد: برای بهره‌برداری این مجموعه‌های گردشگری 324 میلیارد ریال از سمت بخش خصوصی سرمایه گذاری شده و منجر به اشتغالزایی مستقیم برای 16 نفر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعداد مجوزهای صادر شده برای ایجاد تاسیسات گردشگری نیز 6 مورد با سرمایه گذاری 388 میلیارد ریالی بود که با راه اندازی این مجموعه‌ها نیز برای 78 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: تعداد موافقت‌های اصولی صادر شده برای احداث تاسیسات گردشگری نیز 18 مورد بوده که با به ثمر نشستن آن‌ها برای 648 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

خزائلی گفت: در حال حاضر استان زیرساخت‌های گردشگری استان نیازمند توسعه هستند و امیدواریم پس از واکسیناسیون و مهار کرونا گردشگری و سرمایه گذاری در این زمینه رونق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز