خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان:

اماکن گردشگری قزوین با رعایت شیوه نامه‌ها پذیرای گردشگران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۹۸۷

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: اماکن و تاسیسات گردشگری استان در شرایط فعلی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعال بوده و به گردشگران و شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نادر محمدی با اعلام این خبر افزود: محدودیتی برای فعالیت اماکن و تاسیسات گردشگری و موزه‌های استان قزوین در شرایط فعلی وجود ندارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین اظهار کرد: البته هم اکنون برخی بناهای تاریخی قزوین مانند آب انبارها که محیط سربسته و فضای محدود هستند در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته بوده و در صورت ایجاد شرایط مساعد برای نوروز 1401 بازگشایی خواهند شد.

وی ادامه داد: هتل‌ها و اماکن اقامتی قزوین نیز با اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی که با هماهنگی وزارت بهداشت و میراث فرهنگی تهیه و ابلاغ شده در حال حاضر بدون محدودیت خاصی مشغول به ارائه خدمات هستند.

این مسئول با اشاره به برگزاری دو نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان قزوین، گفت: در نشست آتی در خصوص اقدامات کمیته‌های این ستاد گزارش ارائه می‌شود و برنامه‌های ستاد در بخش‌های مختلف برای ایام نوروز مشخص خواهد شد.

محمدی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم پس از 2 سال در ایام نوروز پذیرای گردشگران باشیم تا بار دیگر شاهد رونق گردشگری و فعالی‌ ها و کسب و کارهای این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز