خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین در تعطیلات نیمه خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۲۰

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از آغاز طرح ویژه تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات و تورهای گردشگری استان برای تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر افزود: با توجه به افزایش میزان ورود گردشگران به استان در تعطیلات نیمه خرداد، این طرح با هدف ارایه خدمات کیفی مناسب و مطلوب به گردشگران و میهمانان اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین اظهار کرد: این طرح با حضور بازرسان ادارات میراث‌‍‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تعزیرات حکومتی، صمت، بهداشت، دامپزشکی، راهداری و شرکت نفت از تاسیسات گردشگری به‌ویژه مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی و اماکن اقامتی سطح استان در حال اجراست.

وی افزود: در این بازدیدها نرخنامه‌های مصوب، کیفیت مواد خام دامی و سایر مواد اولیه، وضعیت بهداشت عمومی و خصوصی از جمله کارت بهداشت کارکنان، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و جایگاه‌های سوخت و رعایت شئونات اخلاقی بررسی می‌‌شوند.

خزائلی همچنین با اشاره به برخورد جدی با تورهای غیرمجاز گردشگری عنوان کرد: در این طرح همچنین نظارت جدی برنحوه اجرای تورهای گردشگری در دستور کار قرار دارد و با گردانندگان تورهای غیرمجاز و بدون مجوز رسمی مطابق با قانون برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نیمه خرداد به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز